dijous, 4 d’octubre del 2012

Una empresa amb la màniga ampla


El catàleg comercial d’una empresa que es dedica a vendre mobles informa que si comprem un somier, una capçalera de llit, un armari i una tauleta de nit obtindrem, com aquell qui no vol la cosa, dos viatges amb avió d’anada i tornada i dues nits d’hotel.  
No necessito cap moble però, com que sóc una mica escèptica amb aquesta mena de promocions esquer, he volgut conèixer la magnitud del regal i he buscat l’asterisc que, en teoria, m’havia d’informar sobre el destí del viatge i el tipus d’hotel. La sorpresa ha sigut que no hi ha asterisc, ni cap caràcter en format de superíndex ni res de res.  Tampoc a la portada del catàleg ni a la contraportada no s’hi fa cap  referència.
Pel que es veu a l’establiment de mobles tant li fa pagar un viatge a Cancún, com al Congo com a Andorra. I la categoria de l’hotel tampoc no l’importa, com si costés el mateix una pensió solitària que un hotel de 5 estrelles al mig de la ciutat.  Això sí, l’estada no pot allargar-se  més de dues nits, clar.
D’acord que sóc una persona completament ignorant pel que fa a les estratègies de màrqueting de les grans empreses però, fins i tot així, penso que aquesta oferta grinyola per totes bandes.
Consulto la pàgina web de l’establiment, no fos cas que allà sí que apareguessin les condicions de la promoció. Res. Aquí ni tant sols apareix el titular.
Els dubtes m’assetgen. Certament no necessito cap d’aquests mobles però em sento temptada de comprar-los, encara que només sigui per què em regalin dos bitllets d’avió per fer la volta al món aturant-me a cada capital. Sóc conscient que això no pot fer-se en dos dies però ja m’espavilaré. Al cap i a la fi, l’aventura és l’aventura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada